zaccarin 0 Postad 4 Juli , 2006 Hur går det med att få ihop en träff med Polar 29or? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 7 Augusti , 2006 jag skickade ut ett mail till alla för ett tag sedan(2gånger). Fick svar av 6-7st. Båtarna ligger sprida, tror att det sulle vara möjligt att få till en träff på västkusten men det rörde sig om 3st båtar...Vissa var väldigt sugna på att träffas och mer än hälften av klubbmedlemarna svararde inte...Jag är bara hemma och vänder, idag skall vi ut 2 veckor igen, går från Tjörn och uppåt. Jag får kolla över läget när jag är tillbaka. //Skandahlgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fatima 0 Postad 24 Augusti , 2006 Hej !!! Hade varit jätte trevligt om det gick att ordna en träff. Är själv från Göteborgs området, så västkusten är OK. M v h L-E J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 19 April , 2007 Hej, alla Polare! Hoppas vi kan få ihop en träff i år! Vi har fått nya medlemmar som jag ännu inte lagt in i medlemsmatrikelen. Jag har tänkt att göra ett klubb utskick och se över vilket område som är Polar 29 tätast, för att föreslå en träff på låmplig plats/hamn. Skall se till att få ur tummen så snart som möjligt... På återhörande//Skandahlgren Senast ändrad av Skandahlgren | 19 april 2007 | 20:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 28 Juni , 2007 Skepp ohoj alla Polare! Nu börjar det dra ihop sig till semester! Kan vi få ihop en träff i år? Försökte med att få igång alla på den här tråden när jag gjorde klubbutskicket 10/5. Jag är troligtvis ute med Polina från 14/7 och några veckor fram över, går från Tjörn(hemmahamn Ängeviken NV Tjörn) och troligtvis upp till Strömstad och vänder. Kanske kan träffas på Tjörn runt 14-15/7 eller någon vecka senare lite högre upp? Hur ser Era färdplaner ut? Mvh/Skandahlgren Senast ändrad av Skandahlgren | 28 juni 2007 | 22:38 Senast ändrad av Skandahlgren | 28 juni 2007 | 22:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amnell 0 Postad 29 Juni , 2007 Hej, Vi sticker iväg runt den 13 juli, förmodligen blir det norröver, har båten i närheten av Marstrand. Skicka lite förslag så får vi se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fatima 0 Postad 2 Juli , 2007 Hej Polare, Fatima avgår idag eventuellt västerut från Göteborg. Kommer senare upp mot norra Bohuslän. Lägg gärna in förslag. Jag försöker att hålla mig uppdaterad M v h L-E Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 2 Juli , 2007 Gött! Nu är tråden igång! Hur är det med alla andra Polare? //Skandahlgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 9 Juli , 2007 Vi kommer att vara ute förhoppningsvis vecka 29 30 31 och 32 men vart vet vi inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 13 Juli , 2007 Jojo! Går nog ut något senare än planerat, går nu norr över 16/7. //Skandahlgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 3 Augusti , 2007 Polare! Är hemma och vänder går ut imorron 4/8 norråt från Tjörn! Nu kommer det fina vädret! Är troligtvis tillbaka i hemmahamnen runt 16-17/8. Besök gärna våran fina hemmahamn Ängeviken! //Skandahlgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser