stefan730 0 Postad 3 Juli , 2006 Hej det är så när jag gassa på med motorn fult så vill den nästa dö känns som om den inte får bensin ha en mercury 40hk 00 2 taknågon som vet vad det kan vara för felmvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunny 1 Postad 3 Juli , 2006 Hej, låter som min motor. Kan vara vatten i bensinen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan730 0 Postad 3 Juli , 2006 tanke va helt tom o jag la i ny bensin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatrikE 0 Postad 4 Juli , 2006 Kollat soppa filtret inne i motorn? Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Juli , 2006 luftskruv. soppapumpsmembran. backventiler. nålventiler som ej släpper till. igensatta huvudmunstycken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunny 1 Postad 4 Juli , 2006 Har du kollat tändspolarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jhames 0 Postad 4 Juli , 2006 öppna flottörhuset på förgasaren o höj flottörhöjden lite.så det kommer in mer bensin i flottören .det hjälper i vissa fall,el prova byta bränslepumpmembran,el vatten isystemet som du inte värka ha,lycka till mvh jhames Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nissed Postad 5 Juli , 2006 Ett hett tips är att kolla blåsan på slangen, enligt en marinverkstad så käkar den nya bensinen blåsor och dess innandömen på löpande band.... //Nisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan730 0 Postad 5 Juli , 2006 Tack för alla tips ska titta på det..mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser