Thommie 0 Postad 30 Juni , 2006 Hej båtfolk! Finns det fortfarande några som är seriöst intresserad av att träffas i grisslehamn Lördag 8/7-06 ? Mvh Thommie/Gävle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 30 Juni , 2006 Japp. kommer. Hittade ett gammalt sjökort över kanalen upp i går. Så nu slipper jag åka efter någon o hoppas på de´ bästa. Nu ere så att jag aldrig varit på nån träff tidigare. Varken mc eller båt.Aldrig varit me´ på en eskader segling eller liknande. Men men jag ska göra så gott jag kan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 1 Juli , 2006 Några fler som kommer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 1 Juli , 2006 Hej T Har för avsikt att komma,det blir antagligen redan på fredag som jag/vi kommer.Ut och njut av vädret nu,jag har redan bränt mig men det känns inte efter ett par öl. Ska till fifång idag och börjar väl börja bege mig norrut på Tisdag. Väl mött. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 25 Juli , 2006 Jag var där. såg ingen annan ... Marin guidare vill säga... Åkte och käkade handla på färjan. Var kanonkäk(smörgåsbord) Billig sprit/öl. Har mer än väl täckt hela sem behovet. En satans lång kanal.tråkigt men trevlig hamn. Trevligt folk. Min första träff jag varit på. Spännande!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 8 Augusti , 2006 Hej båtfolk! Jag vill tacka alla som deltog på träffen i grisslehamn för en mycket trevlig och lyckad kväll! Synd att jag inte hittade dej sune roting,Jag försökte hitta dej och ropade även efter dej på vhf en! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bayline6 0 Postad 17 Augusti , 2006 Jag vill med min familj Tacka dej Thommie för en underbar marinträff i grisslehamn. Hoppas att du kan fixa det till nästa sommar igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 17 Augusti , 2006 Tack för det! Jag hoppas att intresset blir lika stort nästa sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bayline6 0 Postad 17 Augusti , 2006 Intresse tror jag garanterat att det finns. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser