Bard 0 Postad 29 Juni , 2006 Är det någon som har kvar originaltoaletten, längts fram i ruffen? Det är synd att garderoben är så trång annars skulle man kunnat ordna en toalett där. Är det någon som har något bra förslag på hur toalettfrågan bäst kan lösas på M22an? mvh Bard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 29 Juni , 2006 Hej Bard Jag har orginaltoan kvar men har ett läkage på en kran så vi annvänder den inte för närvarande. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 29 Juni , 2006 Finns inte ett spår av nån orginal toa i min Catalina jag tror det var tillval jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 30 Juni , 2006 Hittade denna bild på blocket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 30 Juni , 2006 Eller så går mat före ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pillas 0 Postad 11 Juli , 2006 I min Catalina 22 har jag skithuset (spoltoa) i gaderoben! Det går skitbra Lite trångt är det men som den vise sa: Finns det hjärtrum, så finns det sjärtrum eller Den som gräver en grop faller inte långt från päronträdet Fridens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser