mike1 0 Postad 28 Juni , 2006 hallå därjag var å köpte en båt med en archimedes penta 55hk motor och nu undrar jag om nå har eller vet vart jag kan få tag på sprängskiss eller kopplingsschema till denna motor.Och va kan de vara för årsmodell på den?Tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 28 Juni , 2006 När det gäller olika modeller och tillverkningsår kan du hitta en del här: http://www.nymansuppsala.se/hemsidan/marin-filer/bmarinmodeller.htm Sprängskisser, delar och erfarenhet av dessa motorer kan du hitta hos bl.a: Bengt Ahls Marin på Tyresö Marinhallen i Eskilstuna Emilssons Motor i Göteborg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike1 0 Postad 30 Juni , 2006 tack så mycket för svaret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_77 1 Postad 25 Augusti , 2006 jag har lite ritningar.. men kan allt i huvet med om du har några fundering/johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser