Linde 1 Postad 21 Juni , 2006 Har ni något tips på hur man får bort fågelskiten från gelcoaten? Jag vill bara bli av med skiten, inte vaxet om det är möjligt!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 21 Juni , 2006 Vågar knappt säga det.....men Biltema har Boat Cleaner..spray... funkar kanon...o tar INTE vaxet.....kostar ca 50:-.... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 21 Juni , 2006 Fy......Peo undrar om det inte blir bättre om vi kallar det Båttema?? //JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 22 Juni , 2006 Jag använder såpa och vatten. Funkar bra, luktar gott. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 22 Juni , 2006 Jocke.....F´ låt...... Men Glad Midsommar på er alla... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 22 Juni , 2006 tack för tipsen. såpa ska jag prova, funkar bättre än biltema för mig. ca:40 mil till närmaste biltema. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser