krawa 4 Postad 21 Juni , 2006 var bere vid elin kl 10.30 kolla till förtöjningarna kollade akter och fören.(ligger med fören mot brygga) 3 timmar senare ringde min svärfar om att någon kompis sett elin på drift..............varpå jag släppte allt jag hade bokstavligt talat. kommer ner och ser henne ligger på svaj i bojen. ca 20m från bryggan. jag in till småbåtshamnen och fick låna en plastad träeka.vitmålad. jag ror runt ut i blåsten och bokstavligt drev i ja säkert en 2 knop rakt mot båten okej så långt. jag tänkte gå in mot henne på läsidan. men fick faan inte ekahelvetet att byta kurs.....PANG in i sidan och en gång till och en tredje gång. tre stora vita fläckar och lite jack i bordet. faaan man blir så trött. men nu e hon lackad igen och inget spår efter mitt panikartade beteende. gud man e så korkad kunde lika gärna väntat till det mojnade lite för moringen .......ja den håller nog tankers Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 Juni , 2006 Fy ... va surt. Hoppas du får en bra sommar nu./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser