crister 0 Postad 19 Juni , 2006 hej undrar bara har köpt en bayliner med en volvo penta 350. kan man köra på blyfri bensin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 19 Juni , 2006 Jadå det ska gå bra. Jag har en omc 350-89 och gör det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 19 Juni , 2006 Det beror på vad motorn har för toppar. Jag har en äldre 305 som inte är ombyggd med selaktin säten, säkert inte rättstavat men men. SÅ jag har blyersättning i tanken. Men jag antar att du har en nyare motor så det ska säkert inte vara några problem. Men för säkerhets skull kolla upp det med förra ägaren. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 19 Juni , 2006 JÄNKARNA HAR VARIT UTAN BLYTILLSATSER SEDAN LÄNGE . MIN 5.7L -91 KÖRS PÅ BLYFRI . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 19 Juni , 2006 Nu pratade jag om slutet av 70 talet Mitten av -80 talet så går det säkert allderles utmärkt utan bly. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser