gravis 0 Postad 19 Juni , 2006 Hej alla båtantusiaster! Jag har en Ryds 510 gti med mariner 60 hk 4t-05. Vad kan jag göra för att få mer fart i båten den gör 33 knop men jag vill ha lite mer, vill inte byta motor eller tappa för mycket ork. Orginal propellern sitter på, är det lönt att prova köpa annan propeller. Kom gärna med lite råd och tips som ni har. //Gravis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 19 Juni , 2006 Det är bara att lätta på lasten så går båten fortare. Skämt åtsido, det är väl bra med 33 knop med en mariner 60./mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utby_inc 0 Postad 19 Juni , 2006 Om du vill exprimentera som hobby kan det ju alltid vara kul... men du skall nog försöka vara nöjd. Kompisen höll f.ö. på med det mesta på sin Bella utan att uppnå några förbättringar att tala om. Enda var en massa skvätt med ytskärande rostfri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gravis 0 Postad 19 Juni , 2006 Då får man väll gilla läget! Tack för svar och en sparad slant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser