Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
Gäst Maringarderoben

Får man länka till vad som helst?

Rekommendera Poster

Gäst Maringarderoben

Tydligen inte... tråden är puts väck. Sidan kuken var kanske för mycket? Eller var det maringarderoben som knäckte tråden? Får man länka till Fendern eller Träbåtsakuten eller Boatlife??? Eller har det helt enkelt med att göra VEM som länkar till andra forum? Tydligen sticker ett visst stålbåtsforum väldigt hårt i ögat! Andra, bra mycket större konkurrenter, går tydligen utmärkt att hänvisa till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

???? Jag har för mej att det var Peter_K eller var det GUD I KRAMFORS?som skapade tråden kommer inte i håg vem, är det månne han som själv har raderat den? eller är det censur på gång DöSnack skulle väl vara offpist?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Maringarderoben

Jag är övertygad om att det var han i Kramfors, om han är gud eller inte kan jag ej sia om, men hans tråd var det och han har INTE raderat den! Oavsett vem som startat eller skriver i tråden borde det komma nån form av förklaring om varför en tråd tas bort, eller? Är det så jävla hemligt vad som är otillåtet här på forat???

smiley-surprised.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såja lugna o fina nu va...här är en länk till ett stålbåtsforum i en kommun nära er:

http://www.maringarderoben.se/

Så slipper vi tjata om reklam etc...smiley-cool.gif\ här är en konkurrent till mig:

http://www.fonus.se/

Ifall ni känner att ni är på vippen o trilla av pinn...eller ta ner skylten...eller ställa ut skorna....visserligen inte lika bra som min byrå...men man måste ge dom fattiga båtägarna o dom snåla seglarna ett alternativ....ni kan även chatta där:

http://www.fonusnet.se/

det framgår inte om det är döingar emellan som chattar eller vad det är...men ngt är det....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inte raderat någon tråd, jag håller inte på med sådant.

Har dessutom varit bortrest.

Min länktråd med mekartips finns kvar, är det den ni menar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej det var tråden med samma namn som den här, då jag skrev innlägget så viste jag inte som jag skrev det vem som skapade tråden, ingen kritik på dej Peter eller Robert,men det vore roligt att få veta vart den tog vägen.

Ha det Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

Hej Anders, jag tog inte bort tråden. det måste vara MarinGuden som raderade densmiley-smile.gif\ 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Robert och tack för svaret, då är det väl konstaterat att vi är utsatta för total censur här på MG. Kan vi få en förklaring från MG varför tråden raderades.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Maringarderoben

Tror inte det, du... det är superhemligt! smiley-wink.gif\

Toppen att man kommer in efter ett par dagar och ser att ens egen tråd, eller en tråd man skrivit i, är raderad och man vet inte varför!!! Det kan ju ha hänt grejer i tråden som man inte sett, därför vore en liten förklaring på sin plats!

Men icke på maringuiden.se, de har ju slagit rekord i besöksantal så de behöver inte bry sig om vad medlemmarna tycker. Nästan 450.000 besök på en månad, fantastiskt om man kollar räknarn uppe till höger och lägger ihop två och två och samtidigt kollar antalet medlemmar online!!! Kollar man tillbaka där spricker glansytan ganska snabbt, när det gäller medlemmar kan man se att det inte är så många om dan inne på sidan. OBS kolla detta snabbt, för denna funktionen kommer kanske att inaktiveras inom kortsmiley-cool.gif\

Eller så raderas detta inlägget.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

433.299 besök i juni, inte illa!!! Grattis!

Det blir 14.464 besök per dag det!

Varje timme dygnet runt var det 602 personer i snitt online på Maringuiden!

Vem slår det?

ps. jag såg Elvis igår. ds

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Fel vi har inte 602 personer i snitt online på maringuiden.se däremot 602 besök per timme i snitt.

Ha det gott hälsar vi på mg

Ps. Bifogar ett diagram på besöken hittills i år uppdelat per månad.

116244.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske man kan säga att ni har knappt 30-40 personer i snitt per timme som per antal klick gör att det blir 602 besök ? Alla här på forumet vet att era siffror är rena rama glädjekalkylen. Just nu finns det en siffra i ovankant som påstår att det finns 111 online, jag har aldrig sett den siffran överstiga 300 personer. Oftast är den faktiskt nere räkneverket, och jag tror den börjar räkna vid 50-60.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst rakan

Hej!

Hej mg Räkan här,  har det gått själv på er.

Mvh Räkan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej mg-Räkan.

Dina inläggs uppbyggnad påminner mycket om en kille som kallade sig skotten och brukade skriva här. Är det någon du känner, månne?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...