stefan730 0 Postad 13 Juni , 2006 Hej tog bort min impellern i dag va lite orsäker på om den va ok..Jag tog med impellern på platan där den ligger till en båt handlare den va ok men det va så att han tog upp den ok jag tro han bytte hål på den för nu när jag monterade i hopp allt så kommer det inget vatten bara luft o där ner på motor så bubblar det har för mig att det inte ska bubbla kan det va det felet eller kan det vara något jag gjort fel när jag monterade i hopp detMvh stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 13 Juni , 2006 Vilken motor skriver du om. Du har heller inte lagt in någon båt/motor i din sjöbod./mvh/NitroPs. men troligen har du glömt något packning/oring od. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan730 0 Postad 13 Juni , 2006 det är en mercury 40hk år 00 2 tak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 13 Juni , 2006 Bubbla måste det göra, det är ju avgaserna som kommer ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan730 0 Postad 13 Juni , 2006 ok men va kan det vara tro ni då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Per-PC 0 Postad 13 Juni , 2006 Kolla så du inte har en avstägningsventil som råkar vara stängd, annars, prova vänd den.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan730 0 Postad 13 Juni , 2006 avstängningsventil vart skulle den sitta då ska testa i mon annars att vända den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gurra123 1 Postad 13 Juni , 2006 Jag fattar inte riktigt problemet.............. det ska inte gå att montera impellern fel............., du säger att du tror att han bytte hål????? Kan bara säga att skvallerstrålen bara är ett skvaller ingen garanti! Nu vet inte jag hur länge du kört utan, men om du kör utan kylning så skär den ganska fort, du får komma med mer info! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser