patton 0 Postad 13 Juni , 2006 Kollat efter HT båtar i prisklassen 20-40 kkr fastnat för Örnvik 481, Ryds Hajen eller Jofa Winth. Någon som har erfarenheter av kvaliten i någon av dessa båtar? det finns inlägg om att Ryds båtar har varit av tveksam kvaliet men någon som vet något om de andra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flippflopp 0 Postad 5 September , 2006 Tjenare. Har en Hajen HT med en 90 evinrude på. Båten är helt ok och går mycket bra när de inte blåser för mycke. Den tar sjön hårt pga av skrovformen men annars inget att klaga på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas_P 0 Postad 6 September , 2006 Ahhh, ljuva minnen av tiden då jag rattade min Örnvik 481 HT. Underbar båt, om än lite ont om utrymme. Inget för övernattningar med familjen men för dagsturer är den underbar. Absolut inget att anmärka på kvaliteten och till och med besiktningsmannen som gick genom båten när jag sålde den (på köparens uppdrag...) hade bara bra saker att säga om den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
olali 0 Postad 20 Maj , 2007 Har en Jofa Winth 435 med en 60 johnson ... en kanon båt enligt mig. åker både skidor wake och tube utan problem relativt rymlig för oss (3 St) för dagsturer med sport fiske och bad.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 20 Maj , 2007 Hej Båtarmodellerna du nämner huserar fortfarande bland båtspekulanter. Du undrar om kvalitén i just de modellerna. Är det kvalité på en båt som är mellan 20-30 år? Vad tror du själv? Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 20 Maj , 2007 Kolla Uttern 510, tvärställd aktersoffa och bra plats under HT:n. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser