Nitro 2 Postad 13 Juni , 2006 Hej B!Vad är det som laddar dåligt?/mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 13 Juni , 2006 Vinden kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 15 Februari , 2007 Ta bort seriedioden (batteriskiljaren)! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Februari , 2007 Det var ett dåligt laddat inlägg, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 Februari , 2007 Jag laddar inte dåligt, 52g Rottweil.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 hans dator laddade upp inlägget dåligt i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 15 Februari , 2007 Dålig laddning till bärbar dator kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 15 Februari , 2007 En laddning dåligt laddade inladdningar om dålig laddning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Februari , 2007 Undrar om han har laddat klart, eller om laddningen är bättre nu, jag är grymt nyfiken på hur det hela löste sig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke24 0 Postad 16 Februari , 2007 Försök att göra en riktig urladdning nu!! Vi är nyfikna på vad som kan vara problemet Micke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bianco 0 Postad 24 Mars , 2007 Hurra för er ! det är bara jag som varit vilse.Jag bytte generator men förmodligen var fördelaren felet så den gick igen diodbryggan alltså..Jag ska nu rensa och dra om några kablar byta fördelaren och byta diodbrygga... Sorry att jag inte återkommit.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser