Hasse56 0 Postad 11 Juni , 2006 Har en B20 som går ca 10-15 min sedan dör motorn.vågar ej ge mig iväg med den längre nu.Några förslag på vad det kan bero på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 11 Juni , 2006 Hej. Det finns fler som har detta problem. Sök på forumet så kanske du finner några lösningar. Vissa säger att det kan vara tännspolen mm.mm //Tomas Palmquist Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne111 0 Postad 11 Juni , 2006 Här har du 3 möligheter. -Tändspole kass, dör när den lir varm. -Ånglås, bensinledningen för nära motorn så det blir bubblor av värmen. -För hårt ställda ventiler, när motorn blir varm sluter de ej tätt. Tex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 11 Juni , 2006 Tänker även jag på tändspolen i 1:a hand. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse56 0 Postad 11 Juni , 2006 Ok! Tack för svaren ska byta tändspole imorgon och se om det löser sig. Mvh C.N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johanforsberg2 0 Postad 13 Juni , 2006 Har du Kolla luftningen till bränsletanken så du inte får vakum i tanken så det inte pumpar fram något bränsle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 13 Juni , 2006 Vad händer ifall du försöker starta den efter att den stannat?/mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser