mkall 0 Postad 10 Juni , 2006 Någon som vet om dom börjat gå in än? Hörde att det fanns utanför Fiskeböckskil för en vecka sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sigge75 0 Postad 11 Juni , 2006 Det finns makrill utanför hermanö iallafall så det borde väl finnas inne i gullmarn också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 11 Juni , 2006 Och makrillen nästan hoppar in i båten utanför Måseskär./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 11 Juni , 2006 Utanför Smögen drog man makrill för fullt när vi segalade förbi för en stund sen tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 11 Juni , 2006 Jag fick inte ett liv utanför Brofjorden idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 14 Juni , 2006 Men idag drog jag sex stycken på 20 minuter. Slutade sedan, vi är bara två i familjen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utby_inc 0 Postad 14 Juni , 2006 Svärfar fick ett gäng på dörj mellan Fiskebäckskil och LL i förrgår. Smakade fint Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 16 Juni , 2006 LL menar du lysekil? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 16 Juni , 2006 Ja det gör han Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 17 Juni , 2006 12 makrill idag utanför inloppet till strömmarna i gullmaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Goesen 0 Postad 17 Juni , 2006 8 stycken utanför St Pölsan idag, på två lyft. Kunde väl ha blivit mer om man jagat stimmen med båten. De var så långt upp att jag såg hela stimmen simma under båten. Men annars så blev det lite torsk också, två som var lovliga och resten fick gå tillbaka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 19 Juni , 2006 Är torsken lovlig??? fick iaf 300 makrill i gullmarn i helgen! : ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pille 0 Postad 19 Juni , 2006 japp dom e inne vi va ute i fredags på ca:2 timmar fick vi 42goa gaisare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 19 Juni , 2006 väldans vad många som dukerupp i gullmarn och brofjorden trodde nästan jag var själv här på mg ifrån dessa trakter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 19 Juni , 2006 Då trodde du verkligen fel... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser