fisher 0 Postad 8 Juni , 2006 Mitt drev har skurit, kan man byta det själv eller krävs det proffs för detta?Är halvhändig.Någon som gjort det och vill dela med sig av sina erfarenheter.Undrar.. //Jonas ps är ett 110s på en MD11c Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thrh 0 Postad 8 Juni , 2006 Byte bäglgen i höstas... några skurvar till och hela drevet hade varit utbytt. Själva arbetet tog två timmar. Sökningarna i forum och andra förberedelser tog min 10 timmar. Men det är ju kul och man lär sig. Försöker alltid själv och lyckas nästan jämt. Men det händer att det går åt skogen och då tar jag 1. hjälp på forum likt detta, om det inte hjälper mig 2. ringer jag ett proffs och betalar dyrt (grrr) Hitintills har jag dock sparat många kronor på att reda mig själv istället för att anlita proffs Det hela hänger på hur bra du är på att mecka och om du är van att läsa manualer...Jag tycker att Du skall göra ett försök själv. Vet inte vad du har för båt och hur grejorna sitter så det är svårt att ge konkreta råd... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser