ship 1 Postad 7 Juni , 2006 Jag har köpt ett sittbrunnskapell till min Maxi 84,från Lasses Båtkapell. Är det någon som har monterat ett likadant? Var ska glidskenorna sitta? Tacksam för tips och/eller bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 7 Juni , 2006 En seriös säljare lämnar väl med monteringsanvisningar! Eller är det smygreklam igen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rockis 0 Postad 14 Juni , 2006 Hej, Här är lite smygreklam/tips till budgetseglare. Jag köpte ett partytält på Biltema för en trehundring och sågade av lite på nån stång och träcklade upp tacket och väggarna... och vips fick man ett rum till på båten. Monteras på ett par minuter och man får en salongsbåtskänsla för 300 spänn. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 14 Juni , 2006 Hej igen Rockis! Jag vill inte vara tjatig men skulle jättegärna vilja se bilder! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rockis 0 Postad 15 Juni , 2006 Jag fotar till helgen så kan du se. Mvh, Rockis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rock 0 Postad 6 Augusti , 2006 Tjenare Rockis ! Jag har en Rock 20 jag åxå o är väldigt intresserad av hur du har gjort ditt sittbrunnstält jag åxå , ser fram emot lite bilder så jag kan tillverka ett jag åxå / Peppe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser