anders76 0 Postad 6 Juni , 2006 Hur ställer ni in era fuggar? Jag har fått tomgång samt gas response bra.Den går även bra på march fart. Men hur vet jag att den inte går för magert eller för rikt? Hur gör ni? Detta gäller en b20 med solex fuggar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 7 Juni , 2006 Gör så här: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anders76 0 Postad 7 Juni , 2006 ah tackar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 7 Juni , 2006 Ingen orsak. Jag hoppas att du kan läsa texten, bilden blir ju ganska liten men jag antar att du kan spara bilden och öppna den i ett annat program. Som du ser så är det bara blandningsskruvarna för bränsleblandningen på tomgång och riktigt låga varvtal du kan justera. För övrigt är det fasta munstycken så du kan inte påverka så mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anders76 0 Postad 8 Juni , 2006 Jorå jag lyckades se på bilen Däremot så får jag inte motorn att gå rent med dom inställningar som rekomenderas av manualen? Dom säger att jag skall skruva in blandingsskruven helt sen skruva ut den 1 1/4 varv. Jag måste skruva ut mina blandingsskrubar lite mera än 2 varv för att den ska gå fint å svara bra med gasen. Kanske inte så ovanligt iofs? mvh Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser