Gäst RobertLind Postad 6 Juni , 2006 Hur många här har firat Sveriges Nationaldag idag? För mig som tillbringar sommaren ute i skärgården känns midsommarafton mer rätt. Då firar jag med alla tillbehör som behövs för en lyckad afton. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Juni , 2006 Var är du?Och har du gott om tillbehör? Nej jag tycker nog som du,midsommarafton borde vara Sveriges nationaldag. Som det känns så lever alla upp till den dagen,mer än till detta!!! Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 6 Juni , 2006 Ok för mig, min mor dog den 6/6 det är ju inget att fira, men då måste vi väl sätta midsommarafton på dess rätta plats i almanackan igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Juni , 2006 Tråkigt att höra,!Men varför det?Vi kan ha en Svenska nationalhelgen,vi lever ju bara upp på sommaren.Full fart Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
reinman 0 Postad 6 Juni , 2006 Det är väl inte fel med ytterligare ett tillfälle för sill o nubbe? samtidigt som vi äntligen får chans att visa att vi kan bättre än norrmännen!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Juni , 2006 Öhmn,ke si for noe? Jag är nog mer svensk ändå, Samtidigt så vore det bra med en riktigt svensk ramadan,med massor med fläsk såsom spickeskinke,(späckefläsk),midsommarskinka,(i paritet med julskinkan),grisfötter och massor med fett,,,,mums. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 Juni , 2006 Urban -du glömde kydd tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Juni , 2006 Ok , lol Hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 6 Juni , 2006 Det var väl ungefär som jag trodde, tråden Norges högtidsdag har fler inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser