Gå till innehåll
måndag 20 januari 2025
jonasnordstrom

acbworld

Rekommendera Poster

Hej alla glada

har beställt en båt via acbworld.... är det nån annan som gjort det? eller vet något om dom. har skrivit kontrakt och betalat handenning.

vore ju jobbigt om man blev blåst så vore tacksam för all info man kan få

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kan bara meddela att jag har nu lagt en hanpening på nästan 30 000 för några veckor sedan.. fick se alla bilder och båten var inte riktigt enligt vad jag söker så jag bad att få tbax handpenning samt att vi hittar en annan båt... då det står i det kontrakt vi skrivit att jag när som helst kan dra mej ur och få tbax hela handpenningen.

3 veckor har gått och handpenningen har ej kommit till mitt konto ännu

jag uppdaterar så fort handepenningen kommer in på mitt konto.. och då kan man ju anta att dom är seriösa för varför skulle dom annars föra tbax pengarna. han låter seriös när man talar med honom och så och köper absolut en båt av han om man får tbax pengarna

väntar :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

kan med glädje säga att jag fått tbax min handpenning och tackvare dollarns kurs så blev de några kronor mer tillochmed...

med andra ord så anser jag att den här firman är riktigt bra att ha att göra med.. ÄRLIGA

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej kan tyvärr inte hålla med dig! jag betalade in hela summan, båten jag köpte (sea ray 268) skulle vara klar att sjösätta, inget fel. Bara lite sliten i sittbrunnen. När jag fick den va allt trasigt. Båda dreven va det bara kasta, sköldarna var söndererjade, akterspegeln rutten, det satt fel motorer i båten. Ja, listan kan göras lång! Har hittils lagt ut 70 tusen och 5 v semester, men båten funkar inte ändå, båda motorerna var kass, toppar, block m.m är helt slut!

Jag fick samma som du, man ska betala, sen kollar dom upp båten, till mig sa dom ju att allt va bra, men det va det ju inte. Jag fick ett kompressionstest, men det va falskt, går ju inte att kompressionsprova när man inte kan vrida runt motorerna!!! Dom sa först att jag skulle kompenseras men inget händer!!

Jag skulle inte rekomendera dom, det låter jätte fint först. Men när du väl satt in pengarna är du körd!!!

Men lycka till iaf...

/Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...