smoegen 89 Postad 2 Juni , 2006 Hej seglarvänner,,, Nu har jag fått mina Fin-Gal dekaler,, skyltmakarna i kungshamn fixade dessa efter ett reklamblad jag fick med när jag köpte båten.. Fin-Gal loggan med sjöjungfrun blev riktigt trevlig,, nu skall jag bara se var jag ska applicera dem.. Tjära Hälsningar Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 2 Juni , 2006 Ooops kanske skulle skickat med en lite bild.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 2 Juni , 2006 Kul detalj! Jag har nog aldrig sett den förut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 2 Juni , 2006 Hej Stefan Dom va fina. Hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 16 December , 2006 Hej!Det ser bra ut. Kan man få malla av den? Skulle nog pryda min Fin-Gal också. Vad sägs om namnet: Fingalina? Funderar på det på allvar. Mvh Skalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser