Lisa9827 0 Postad 1 Juni , 2006 Vi har en Linjett 32 och upptäckte nyss att dieseltanken av plåt läcker. Den måste bytas. Ska vi ha en av plåt eller en av plast. Utbudet av plasttankar för fast montage är större. Betyder det att dom är bättre, billigare eller båda delarna. Vilka för och nackdelar finns det? Lisa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 2 Juni , 2006 Annars kan man låta plasta tanken invändigt där den är... nu vet jag inte var eller vem som gör sånt, men skulle kanske kunna ta reda på det...(har en kompis som fick sin tank renoverad istället för att köpa en ny) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Consensus 5 Postad 2 Juni , 2006 Jag antar att du har en rostfri tank. Behåll den! Be nån laga den samt förstärka eventuella svagheter. Du hittar inget bättre än en rostfri tank. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lisa9827 0 Postad 17 Juni , 2006 Tanken var av aluminium och den hade fått små porer mitt undertill! Nu har vi fått en nygjord i rostfritt som vi är jätteglada för. Tack för era synpunkter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser