teebees 1 Postad 31 Maj , 2006 hej. jag ska bara driva ett ekolod med mitt batteri. i manualen står det strömförsörjning 250mA, säkring 1A innebär det att med ett batteri på 2,5Ah skulle hålla i 10 timmar (250mA x 10 timmar = 2,5 A) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 31 Maj , 2006 inte min starka sida de där men jag skulle tro att de i runda slängar e som du säger..... - x antal tim/min beroende på att den drar säkert mer att starta en att vara igång och sånna saker, men ett riktigt batteri borde ju räcka hela sommarn. simma lugnt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
inli12 0 Postad 31 Maj , 2006 Det är korrekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipperjens 0 Postad 31 Maj , 2006 Hej! uträkningen stämmer men batterispänningen sjunker när batteriet börja närma sig urladdning. Skulle tro att du kan köra ca. 8 timmar innan spänningen sjunker. / Jens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser