Nizze_manpower 0 Postad 30 Maj , 2006 Hej där ute... finns det några shakspeare ägare på detta forumet??? Skulle vara lite roligt å byta lite tips å trix å annat sköjj... Bästa Sjöhälsningar Nizze Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 31 Maj , 2006 her er min gamle,hadde den i 10 år,fart 40 knop med 70hk.MEGET GOD SJØBÅT. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stabb1 0 Postad 31 Maj , 2006 Hej Nizze! Vill du se mer Shakespear? Gå in på www.dsv.su.se klas boats. Hälsn. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stabb1 0 Postad 31 Maj , 2006 Hej! Jag igen. OBS! Räcker ej att söka på det som är markerat som adress utan hela måste skrivas, alltså inklusive klas boats. Hälsn. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nizze_manpower 0 Postad 3 Juni , 2006 Jo den sidan känner jag till... Står det mesta där... Har faktist orginalkatalogen ifrån shakespeare på deras modeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser