Mori 0 Postad 28 Maj , 2006 Jag hade tänkt att införskaffa mig en Bayliner 2455. Är det någon som har några bra/dåliga erfarenheter från just denna båt? Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tajjson 0 Postad 28 Maj , 2006 Jag har haft min i drygt ett år nu och är helnöjd. Generösa utrymmen, snygg design gör den mycket prisvärd. Har hittills inte haft några problem alls med min.. //Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 29 Maj , 2006 Förvisso har jag en 2355 från 1995, men det skiljer inte mycket mellan modellerna. Bra utrymmen och sovplatser. Snygg Bra i sjön Billig att köpa - vindkänslig pga höga fribord (speciellt bökigt när man ska backa in på sin plats). - Små sociala utrymmen ute.(fast fr. o. m. 97 -års modell finns ett fällbart ryggstöd på L-soffan. Jag är supernöjd med min. lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selor 0 Postad 29 Maj , 2006 Hej Martin! Jag har en 245:a från 2004 som gått 30 timmar. Knappt inkörd. Den är till salu, inte för att vi inte gillar båten, utan för att vi vill ha större båt. Inomhus förvarad vintertid och i princip oanvänd Har det mesta man kan önska sig inkl. ny boggietrailer hör av dig om det verkar intressant //Selor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser