Carlf 1 Postad 27 Maj , 2006 Hej Vad kallas ett sådant kapell/skydd som spänns över bommen för att vara; segn/solskydd för sittbrunnen. MVH Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 27 Maj , 2006 Sittbrunnstak? http://www.hjertmans.se/shop/artiklar/artiklar.asp?rubnr=259 Eller sittbrunnskapell? http://www.lassesbatkapell.se/sboat.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carlf 1 Postad 27 Maj , 2006 Sittbrunnstak, tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 27 Maj , 2006 På svenska sittbrunnstak, på engelska bimini top. En sån skulle jag vilja ha på min båt. Hälsningar, Philip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 29 Maj , 2006 Kallas ibland supstuga också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 29 Maj , 2006 Eller bomtält... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 13 Juni , 2006 heter väl bomkapell????? så heter mitt. en duk man drar över bommen och fäster i relingen bra mot sol bla. och slippa sätta upp SITTBRUNNSKAPELLET... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 14 Juni , 2006 heter väl bomkapell????? Vad kallar du det tyget du lägger över bommen för att skydda seglet från sol och regn då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 14 Juni , 2006 Rockis, Har du bilder på det? Vore intressant att se om man kunde lösa ett sittbrunnstält för 300 spänn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 16 Juni , 2006 ja vettefan... bomsegelstrumpa kanske...he he ja vad heterdet då. har ett kapell med stativ över själva sittbrunnen. ett som skyddar seglet och ett som jag spänner ovanför på bommen som ett vindskydd kan man säga. nu blev jag förbryllad.............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Juni , 2006 ikea har en bra modell av paraflax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser