stinscorp 0 Postad 25 Maj , 2006 hej jag har en mariner 60 hk 1986-87 saknar elreglage och kabel, alltså kabeln från motorn och ut! var kan man fixa fram en sån, eller kan man göra en egen? tips gällande denna tas gärna emot! m.v.h jon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 26 Maj , 2006 Ta inte illa upp, men reglagen brukar man få med när man köper motorn. Ifall det saknas reglage så brukar det tyvärr tyda på att någon inte kunnat skilja på mitt och ditt. Hoppas så inte är fallet för dig? Här har du i alla fall en båtskrot som kan ha det du saknar http://www.marinhallen.se/ mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stinscorp 0 Postad 26 Maj , 2006 saken är den att jag inte köpt den ännu, utan har pratat med ägaren efter att sett anonnsen på blocket! tycker också det är konstigt att alla reglage är med, men inte elstart kabeln! Du har nog rätt Nitro, det osar lite skunk här!!!! /jon tack för svaret endå!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser