rillez 1 Postad 25 Maj , 2006 ska bara tala om att fisket har kommit igåg rejält nu här i jämtland.två turer har resulterat i 5 fina öringar samt tappat den största som vanligt. 0,5 1,5 1,6 1,7 o en topp på 2,1.idag åker båten upp för 25 timmars service samt montering av djupriggar elektriska sen är det påt igen skitfiske på er mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 Maj , 2006 Jag är inte alls avundsjuk. Skitfiske på dig/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 25 Maj , 2006 Hej. samma med fisket i vänern gott om huggvillig fisk. största i år hitils en lax på 6.2 kg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 Maj , 2006 Lax, tur att det fin zom på kamerorna!/skitfiske på dig också/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 3 Juni , 2006 hej grabbar ska bara tala om att snittvikten ligger för närvarnande på 2 kilo prick o det är inte dåligt för en insjö med naturlig öring.ska kanske tillägga att dom är fantastiskt goda att äta o både jag o min familj spisar dom gjärna.fridenzzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 9 Juli , 2006 Jodå. I sjön Immeln finns Gäddorna. skitfiske på Er Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crosswave 0 Postad 9 Juli , 2006 Var någon stans i Vänern fångade du den? Är nyfiken har nämligen stuga utanför Kristinehamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 Juli , 2006 Någon gammal träig abborre brukar det bli, göddorna slänger vi i eftersom de är för stora. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fishermansfriend 0 Postad 23 Juli , 2006 inte den största i år men dock fin ändå öring som har saltvatten kostymen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser