Dominator 0 Postad 24 Maj , 2006 Hej...nån mer stackare än jag som jobbar heldag i dag idag, dan före röd dag ? Känns som om alla gått hem vid 12-13 tiden utom jag. Å inte nog me de...måste jobba på fredag me även fast de e kläm dag. livet e orättvist. nån mer jag i denna sitts så jag inte känner mig helt ensam ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 24 Maj , 2006 Själv arbetade jag 2tim idag plus att jag är ledig på Fredag, eländes. Oj, ursäkta såg inte att du sökte någon att dela dina sorger med. Livet är bra orättvist ibland. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Maj , 2006 Får dela sorgerna med ovanstående....jag är oxå ledig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 24 Maj , 2006 Strö lite mer salt i såren bara.......å gnid in de ordentligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 24 Maj , 2006 Här har Du en att gotta dig åt, jag jobbar till kl 21 ikväll. Dock är jag ledig på fredag, men jobbar sedan både lördag och söndag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Maj , 2006 Snackade med din chef häromdagen...han hade då aldrig sett dig jobba..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 24 Maj , 2006 Jag jobbar oxå.....även fredag.... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Maj , 2006 Stämplar ut kl, 17 idag och återgår i arbete på tisdag. /wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 24 Maj , 2006 Tänkte jobba hemmifrån på fredag, eller rättare sagt jobba från båten... eller ta ut komp eller vad man nu säger... eller arbetstidsförkortningsdag kanske? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 Maj , 2006 Har varit i tjänst fram till kl 16.00 idag. Återinträder i tjänst kl 07.00 måndag morron. I mellanperioden skall jag jobba med båten. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 24 Maj , 2006 Felformulering, ska vara är på jobbet till 21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
runemannen 0 Postad 24 Maj , 2006 Ja, jag får nog dela dina sorjer jag oxå. Har jobbat mellan 06.00 till 21.30 idag och det blir nog inte kortare på fredag. I morgon så får det nog va (på jobbet i alla fall). Den fattige får slita... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 24 Maj , 2006 Hmmmm jobbar idag imorn på fredag och även lördag... SKRUTT!!! men sånt e Livet... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 29 Maj , 2006 Skönt å se att de inte bara va ´ jag som fick jobba när de känns som om alla andra jobba halv dag å ledigt på fredagen....men får va ledig klämm måndagen iaf . Efter som man ställde upp å jobba fredagen. Tack för stödet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser