schlegel 0 Postad 23 Maj , 2006 Hej alla sjöbusar:) Jag är på jakt efter en bra fishfinder och gps. Fungerar dom kombinerade bra? Eller ska man ha en av var? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
graneld 0 Postad 24 Maj , 2006 Hej! Jag köpte nyligen en garmin 178c och är helnöjd. Den uppfyller mina behov med råge, nackdelen är väl om den krånglar, då har jag varken ekolod eller gps men men jag är nöjd/ Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 24 Maj , 2006 Jag gick också för ett antal år sedan på drömmen om ett instrument (Lowrence LMS 350). De första åren var det väl Ok men sedan började det. Ekolodet rasade, GPS:n lade av osv. Varför jag nu vid båtbytet sett till att inte ha allt så samma skärm. För det verkar bara vara en tidsfråga innan någon del ger sig.Varför min rekommendation är olika instrument. /mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 Maj , 2006 Jag har själv Garmin 172 C (plotter) och en Matrix 37 (ekolod) som man kopplar i hop om man vill. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 25 Maj , 2006 Precis som graneld har jag en 178C som jag köpte förra året. Också jag är jättenöjd med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser