Gå till innehåll
fredag 21 februari 2025
oliver28

Båt Laget

Rekommendera Poster

Tjena Alla!

Jag har öppnat en ny Sajt där man kan snacka och träffa varandra!

Ungefär som Marin Guiden.se men med lite mindre reklam och det vore kul om någon vill kika in och kolla lite....

Tack!

xxxxxxxxx

Reklam - cencurerad av mg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Mg,vad är detta?

Har inte kollat själv,,,är rädd för virus.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är mera rädd för fästingar än virus smiley-tongue-out.gif\
Kommer aldrig att bli en konkurent till MG

tommy 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Ha ha , ja med.

Men reklam,med senaste veckans rabalder?

Urban  21.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill inte vara elak på något sätt, men vad är det som är mer än MG ? Som det ser ut nu så är det väl mycket mindre ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Steve

Det som jag tycker det är så fint med dig Steve, är att det krävs så lite för att roa dig. Tex att fingret slinter och man får med en extra bokstav eller ett halvt uteslutet ord tex data......

Det sägs ju att delad glädje är dubbel glädje, så tack för att du finns och skriver. 

Ha en riktigt bra fortsättning på dagen

tommy 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Maringarderoben

Hoj!

\<ahttp://www.ladymarie.se/rovare.gif\ border=\0\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bättre lättroad än inte road alls toan!! 21.gif\ Såna där tillfällen får du inte bara ge mig vet du väl...så fort jag ger dig ett sånt tillfälle är du ju själv där o hugger...så ha en bra dag nu så ska jag återkomma o försöka få dig o le...nån gång ska det gå....smiley-cool.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej Steve

Du har nog rätt - jag är nog en orm i ditt paradis.

Jag trodde inte att du var så känslig. Om du kastar skit runt dig, som den kvalificerade skitsnacakare du är, är det ok, men gör någon detsamma mot dig så blir du purk. Jag lovar att jag skall ge dig många tillfällen till kontring, så ofta jag kan 8.gif\.

Fast du inte tror det, så tycker jag om att glädja andra människor.

När man för ett vanligt samtal där man ser och hör den man talar med, (jag skrev först man mot man, men det hade säkert gett dig en impuls att kontra med något dräpande) har ju orden bara en liten del för förståelsen av samtalet. När man komunicerar med enbart det skrivna ordet missar man ju både tonläget och kroppsspråket och orden bär ju hela budskapet. (som en nödhjälp har man ju infört smileys).

Du kan inte ana hur ofta jag ler när jag läser det du skriver.

Nu skall jag gå ner i garaget och tillverka och motera packning på den nya manluckan på oljetanken till båten och sätta dit givaren till bränslemätaren. Pluss göra lite andra småjobb som förberedelse inför helgens arbete på båten.

Hur går det med Selcon?

Ser med spänning fram mot att läsa dina nya inlägg här på MG framåt kvällen. Det är ju så kass program på TV nuförtiden.

ha´ t sô pen´ t

tommy 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Maringarderoben

Ja du, Tommy... vad ska man tro??? Det var inte så väldans länge sedan Du önskade kraftiga skrivbegränsningar på både mig och steve! Eller har kvalitén på TV-utbudet sjunkigt så drastiskt den senaste månaden?

Förslag till åtgärd

Om Stevemedselcon och Sjörövarns möjlighet till inlägg i MG begränsades kraftigt - kanske helt, skulle det höja kvaliten på MG forum betydligt.

Tommy Andersson

Kungshamn

Rövarn

\<ahttp://www.ladymarie.se/rovare.gif\ border=\0\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är orten bara okänd för oss, eller även för dig? :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Visste att du inte skulle kunna hålla dig borta....2.gif\ Försök inte tråka ut mig idag är du snäll....det klarar en vanlig tisdag så bra ändå av sig självt...14.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hålla mig borta, nej. Dinglar det en krok framför ansiktet är det mer en reflex att hugga än ett medvetet val. 8.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...