Gäst Mariage Postad 23 Maj , 2006 Jaha,vara där,eller inte vara där,jodå här är en som har cert. imorgon. Det gäller att tro på sig själv,får väl äta upp det här annars Hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 23 Maj , 2006 GRATTIS I FÖRSKOTT DÅ! Ha det Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 23 Maj , 2006 Bock o tack. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Maj , 2006 Du är medveten om att vi kräver svar ang provet i morgon va? Missar du....bör du byta namn...flinar.....skojar bara....lycka till du. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Maj , 2006 Det verkar tyst..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 Maj , 2006 Antagligen kuggad! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 24 Maj , 2006 Alla rätt Nu har man cert. Tack alla. Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Maj , 2006 GRATTIS Mariage..........vadå för cert? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 24 Maj , 2006 Tackar så mycket,vhf-cert. Nu firar jag med en liten wiskypinne , anser att jag var/är värd det. hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 Maj , 2006 ÅTERIGEN GRATTIS! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 24 Maj , 2006 Grattis Urban!! Förresten fick jag en trevlig överraskning med posten idag. Ett bevis från Migrationsverket.... Det står Migrationsverket upptar efter ansökan medborgaren i Australien Philip Nybyggarn till svensk medborgare. Hur många av er har ett sånt bevis? Vilken färg ska man ha på knätofsarna på folkdräkten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 25 Maj , 2006 Om du låter näshåren växa så behöver du inga knätofsar. Välkommen i laget, mate. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Maj , 2006 Tack o grattis själv. Jo jag har också ett bevis samtidigt som jag har mina tofsar kvar från Öksfjord i Norge. Hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 Maj , 2006 Grattis!/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Maj , 2006 Tack Nitro, du menar väl namnsdagen? Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Maj , 2006 Tack allihopa Nej, nu måste jag plugga in texten till Smågrodorna Fortsätt skriva! Phil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Maj , 2006 Jo, Urban! Kan du några roliga Sverigehistorier? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Maj , 2006 Det gäller att hålla sig på rätt kant men det är samma historier där som här.Är jag i Norge får jag höra alla Sverigehistorier och här blir det tvärsom,historierna är i stort samma och blir ganska tjatiga,framförallt när man hör dom upprepas år efter år.Och varje gång tror vederbörande att jag inte hört den förut . Antingen tycker/tror dom att jag är dum i bollen,vilket jag kanske är , eller så lever dom i tron, på att den här har väl ingen hört förr,den måste vara ny. Jaja,men det va i alla fall en Svensk som.... Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 25 Maj , 2006 A swedish man, Peter was bored. He was bored with his work, bored with his life in general. He felt as there was nothing waiting for him in this life... ...until one day, at the breakfast table, he was reading the morning paper, when he saw an article, which would change his life. It said: ...Scientists had found out, that somewhere in Africa, one could still find tribes of genuine cavemen, untouched by civilization. Only thing needed was to find the correct cave and shout Wohoo!! and the tribe would answer to this call. This is it! the swede thought. This is what Ive been waiting for! Ill sell everything I own, go to Africa, find these cavemen, and become rich and famous! And so he did. He sells everything, moves to Africa and starts looking for the tribe. But cave after cave after cave, no answer. No cavemen. Until one day, yet another cave, and another yell: Juhuuu!! And then he heard it! WWOOOOUU WOOOOOO !!!! Härregud! The Swede thought, A whole tribe! And just as he was starting to run to the cave, he thought: Now wait a minute. These are cavemen. They dont wear any clothes, and I might scare then off. So he stripped his clothes off quickly, and started to run into the cave. And the following day, he was in the headlines all over the world: Naked Swede run over by a train in Africa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Maj , 2006 Ha Ha,den köper jag. Hade Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Maj , 2006 O jag som har underhållit denna Peter för o få honom på bra humör...allt till ingen nytta...nu är han tydligen överkörd av ett tåg oxå.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 25 Maj , 2006 återvinning vettu, 50 öre pant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Maj , 2006 Kommer att sakna Peter_K:s inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Juni , 2006 Nu börjar man verkligen inse fördelarna med dubbelmedborgarskap.... Trinidad/Tobago - Sverige 0:0 Australien - Japan 3:1 Alltid har man nåt att glädjas över. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 13 Juni , 2006 Det kan väl inte va så svårt att spöa japaner dom ser ju alt snett Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser