peos 0 Postad 29 Juni , 2006 Min båt är helt ombyggd i sittbrunnen...har köket stående på skåpet i ruffen, o tar ut det när det ska användas. Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 29 Juni , 2006 Hej Peos Kan du komma med några foton på din inrednig MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
conny76 0 Postad 30 Juni , 2006 Det hade varit kul om alla försökte lägga upp så mycket bilder som möjligt så man får mer inspiration. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 30 Juni , 2006 Iron...du kan ju kika i min sjöbod, där finns ett par foton bl.a på sittbrunnen... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 30 Juni , 2006 Det var görgött att titta! MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bard 0 Postad 8 Juli , 2006 Hittils i år(8 juli) har Adelina använts under 453 passagerartimmar, 12 turer och 220 distans. Det är nog bästa säsongen hittills. Nu åker jag till stugan så Adelina får vila 4 veckor. mvh Bard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MarkyMark 0 Postad 23 April , 2019 On 6/3/2006 at 11:47 AM, conny76 said: Hej på er alla Catalina diggers Vi sjösatte den 6 maj. har varit ute 2 helger redan (torsdag till söndag *2), haft bra väder i lä. har investerat i en vattensäck på 100 liter, det var så jobbigt att släpa runt samt flytta runt alla dunkar jämt. nu har vi rinnande vatten (kanon). annars går båten kanon som vanligt. vi har en ny hemma hamn (stenungsund) i sommar planerar vi att gå upp mot Grebbestad igen, det var nog den finaste plats vi varit på. Igentligen hela kusten mellan måseskär och koster. Hej, Har en Catalina m20 och undrar hur du har installerat och dragit för vattnet! Mvh Mark Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser