Spigg 0 Postad 22 Maj , 2006 Hej! Jag undrar om det är möjligt att bara ta bort slangen med oljetillförseln till pumpen och använda den endast som bensinpump? Eller behövs 2-takts oljan som smörjning till pumpen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antenn 1 Postad 22 Maj , 2006 Hej! jimrad här på maringuiden har en tråd vad som gäller det hela med att koppla bort VRO pumpen.. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samuel_B 0 Postad 12 Juni , 2006 Hej! Jag undrar detsamma. Många pratar om att man ska plugga oljeslangen, kan man inte bara låta oljebehållaren vara tom på olja och koppla bort signalen till varningssummern? Jag tror dock inte att oljan behövs som smörjning till pumpen då man istället kör med oljeinblandning direkt i bensinen. Tacksam för andras åsikter! MVh Samuel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 12 Juni , 2006 Hej, Läs inläggen i denna tråd. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=73254&highlight=vro pump Mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser