Mickechief 0 Postad 21 Maj , 2006 Hej ! Behöver få hjälp med att bestämma årsmodell på min mercruiser och mitt alfa one drev. Är det någon som kan tipsa mig. Har motornummer och block nr samt drevnummer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
runemannen 0 Postad 22 Maj , 2006 Hej! Gå in på länken nedan så tror jag att den kan hjälpa dig. http://www.marinepower.com/download/preparesearch?mod=17&lang=EN Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mickechief 0 Postad 23 Maj , 2006 Tack för hjälpen, men hittar inte siffrorna ???? Tror att det kan vara en -80 talare 120 hp serienummer börjar på 388**** att jag tror på 80-talet är att instruktionsboken är från 81. Men jag får leta vidare Tack än en gång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mickechief 0 Postad 25 Maj , 2006 Har fått reda på årsmodell -75 genom MarinePower Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mickechief 0 Postad 25 Maj , 2006 Har fått reda på årsmodell -75 genom MarinePower Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser