iron_eagel2 0 Postad 21 Maj , 2006 Nu är jag lycklig Maria är i sitt rätta element. Men allt ska ju inte fungera direkt när jag starta motorn drog en frostplugg plus att packningen i vattenpumpen läckte men det redde ut sej så nu ligger hon på sin plats. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 Maj , 2006 Ja, båten ser i alla fall lycklig ut, grattis, hoppas du/ni får en fin sommar ihop/mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 22 Maj , 2006 Heehheee....detta är ju komiskt Anders...jag sjösatte samtidigt, o min motor läckte oxå i en frostplugg o impellerpumpen var otät. Ska sätta dit ny plugg i morron o täta pumpen. Men hon gick varm direkt oxå, förmodligen en luftficka eller tjuvluft i någon skarv. Fixar detta samtidigt som monteringen av ny frostplugg. Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 22 Maj , 2006 Hej Peo. Man skulle kunna tro att dom är tvillingar. Ha det Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 26 Maj , 2006 Själv är jag kvar på land. Mycket annat och fixa så vår rustningen går långsamt. Har bytt dessa gummibälgar runt drevet och smort knutarna. Urch va spänt det är och få dit drevet i gen. Har även monterat en cd och så börjar jag få fart på ebersprächern diesel så man får lite varma nätter. Och allmän rengöring och uppfrächning är kvar kommer sjösätta kring midsommar är det planerat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 26 Maj , 2006 Nu är den äntligen i vattnet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser