Gå till innehåll
lördag 28 december 2024
Stevemedselcon

Till adm

Rekommendera Poster

Gäst RobertLind

Kursledaren är sjuk, hon käkade visst sjösjukepiller för djur

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra då vet vi att katt o hundpiller inte är ngt för oss....för jäkligt när kursledarna är påtända du....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Jag tar på mig skulden,skulle aldrig ha börjat tala om piller,ja ni vet.smiley-money-mouth.gif\

Urban

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

äh, ta det inte så hårt. du kan ju i alla fall inte bli anklagad för rasdiskriminering med en sån hund26.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Webbisarna svarar säkert själva, men om jag gissar så orsakade ni som rapporterade och klagade över den en hel del jobb för dem. Vi kan väl bespara webbmastrarna ytterligare en klagosession om att tråden är låst. Nu går vi vidare på annat sätt!

Ämnena kan vi ju fortsätta på i annan form, eller hur? Det är inte helt ointressant för oss som seglar familjevis att utbyta erfarenheter om hur samarbetet ombord fungerar och kan fungera bättre. Och det är inte alls ointressant att se om det verkligen måste vara så att vissa uppgifter ombord av biologiska, fysiska skäl måste utföras av mannen medan andra faller på kvinnan. Eller hur vi bäst lär oss ta mer ansvar på sjön, och hur olika kurser och utbildningar ser ut. 

Låt tråden vara låst och låt oss börja på ny kula som inte måste ta tid från webmastrarna! Jo jo, jag ska börja i annan ände jag med förstås! smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag anser att tråden borde raderats eftersom ditt syfte från start var att göra reklam o ragga kunder.Sen har jag inte rapporterat tråden heller, men jag uppskattar dom som gjort det. Ang webmastrar eller moddar som jag kallar dom så känns det ganska skönt och kunna hålla dom i arbete....håller du inte med?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Steve!

Jag kan förstå hur du ser på reklaminslaget i mitt kursinlägg, men jag anser att det är en överreaktion i jämförelse med annat som läggs in här. Jag kommer inte att lägga in informationer av det slaget här i framtiden om mina kvinnokurser eftersom de så lätt leder till debatter om reklam, som jag tror att alla här är rätt trötta på. Jag kommer igen på annat sätt!

Men i frågan om att skapa mer arbete för webmastrarna håller jag verkligen inte med. Jag är webmaster för ett par andra sajter själv, och det är inget lätt arbete. Ofta är det otacksamt också.

Jag tycker webmastrarna löst det hela bra. Lite censur och låsning av tråden, som jag tolkar som att de ber oss att komma igen i frågan på annat sätt. Bra och helt OK för mig!

Ps. Om det är en Selco du har så är det en liten favorit förresten. Hur olika man än anser i andra frågor så kan man verkligen gilla samma båtar! Ds.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det låter helt okidoki att du kommer igen på annat sätt...flinar lite...det kunde gått hem o jag fattar vad du vad du menar.

Ang moddarna....så är det cirka 17 000 medlemmar här som inte vill annat ämn o hålla dom i arbete...jag är en av dom...o dom vet vem jag är...flinar ännu bredare....angående selcon...det är en lång historia...kanske du hittar den oxå...innan den raderas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skillnaden på ditt inlägg Cilla och andras reklam är att du startade tråden med ett reklaminlägg. Vissa andra kan råka göra reklam för någon firma i samband med att de svarar på en fråga.

Mina argument mot inlägget var absolut inte kvinnligt/mannligt utan sättet att få ut reklam. Jag brukar och kommer även i fortsätningen reagera på sådant som inte hör till diskussionsforum ovasett kön eller andra värderingar.

Att du Cilla hänger kvar och för en bra debatt, utan vidare reklaminlägg, uppskattar jag.

Välkomnar din erfarenhet och kunskap här på forumet och kan säkert ge oss tipps och kunskap om att hantera båtar. Ingen är fullkomlig och man lär hela tiden. Möjligen är Steve med sin Selco ett snäpp före oss andra.smiley-smile.gif\

mvh Roland 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...