tyvven 0 Postad 18 Maj , 2006 Jag undrar om ngn kan se på bilden om motorn är av typen lång eller kort rigg?? Tacksam för snabba svar / Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Maj , 2006 den är lång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tyvven 0 Postad 18 Maj , 2006 Det var verkligen ett snabbt svar =). Kan ngn kanske också årsmodell på motorn? Mattias -glad för att ha hittat ett kanonforum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanOlov 1 Postad 19 Maj , 2006 Kolla motornumret på en av frysbrickorna på motorblocket och surfa sedan in på www.marinshopen.se och kolla modellguiden där. mvh Jan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaptenjohan77 0 Postad 21 Maj , 2006 den är kort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 Maj , 2006 Mät, (ex med tumstock) lång lite över 500 mm och en kort något under 400./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mancruiser 0 Postad 22 Maj , 2006 den här e lång!alltså har du kort! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 22 Maj , 2006 Jag skulle nog säga att den är kort. svårt när man inte har ngt o jämföra med....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tyvven 0 Postad 22 Maj , 2006 Då är det konstaterat att det är en kort rigg på motorn. Tack för alla svar. Motorn finns nu på båtannonser om ngn är intresserad. Jag är även intresserad av byte till en lång rigg. Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser