jack_sparrow 0 Postad 18 Maj , 2006 hmm...hur ska en lotspulpit sitta ? Raka sidan mot fören eller tvärtom...har sett båda varianterna. Borde vara raka sidan mot fören tycker jag...men...eller ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 18 Maj , 2006 Det blir ju lättare att nå den då ju... /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 Maj , 2006 Skall Du bara ha den för att det är snyggt eller har Du något annat syfte?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 Maj , 2006 Skämt åtsido, jag skule ha satt den raka sidan fram och inte i mitten på båten utan vid sidan om där man skall gå så slipper man balansera när man skall hoppa i land. Inte snyggt men praktiskt. Skall det vara snyggt så skall den sneda ändan vara framåt i och med att det blir en strömlinjeform då. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 19 Maj , 2006 ska vara både snyggt och praktiskt... men jag kör nog med raka kanten framåt...undrar om jag ska starta en debatt om fendrar med..he he he... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser