zumpen 2 Postad 18 Maj , 2006 Hej kul om ni som ligger i vänern kunde gå med i denna klubb och låta tipsen hagla om trevliga resmål i sommar =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 18 Maj , 2006 Jag ligger i Vänern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 18 Maj , 2006 Hej. jag finns vid vänern. tja varför inte besöka sjötorp 3-4 juni. då är det massa aktiviteter där för båt o landfolk. http://www.sjotorp.nu/ MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Classe2000 0 Postad 19 Maj , 2006 Ligger också i Vänern. (Kållandsö) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stealthman 0 Postad 19 Maj , 2006 Klarälven i Karlstad anslutning till vänern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dalbo 0 Postad 19 Maj , 2006 Vänern var det ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clx88 0 Postad 19 Maj , 2006 Hej.. Håller till vid Vänern jag med Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 19 Maj , 2006 Skoghall/Hammarö Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillbrorsan 0 Postad 19 Maj , 2006 Happ en vänerpöjk te,men vart tog klubben vägen?(Mariestad) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 20 Maj , 2006 Hej alla kul att se att ni finns här =) lillbrorsan vad menare du men vart tog klubben vägen? skulle vara kul om ni som ligger i vänern kan gå med i klubben Vi i Vänern /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Apollo11 0 Postad 20 Maj , 2006 Hej! Här kommer en till, finns i Åmål och kan verkligen rekommendera dalbosjön för båtbesök. Åmål har en fin gästhamn nästan i centrum på stan. Gå in på Åmåls hemsida så finns där 2 st webkameror där ni kan se centrum och våran gästhamn.Ha en bra sommar och välkomna till Åmål!//Apollo 11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 20 Maj , 2006 Självklart har man hemmahamnen i Vänern! Hemmahamn på Karlstads Guldkust med solnedgång över Kattfjorden Född och fastboende i Stockholm, men Värmlänning i hjärtat och själen ... varje helg från April till November är det E18 till Karlstad och sommarstället som gäller! Själklart ska jag ansöka om medlemsskap i klubben ... hoppas att man blir antagen trots att man tillbringar vardagarna i Fjollträsk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 20 Maj , 2006 Hej alla glada´ *Arvika som hemmahamn; och kommer att köra Vänern runt i sommar.Börja vid Säffle & Stavvikens fyr; vidare K-stad - Kristinehamn osv. osv. Gemensamt anrop över VHF ? /Anyone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 20 Maj , 2006 En till i Vänern. Utgår från Kristinehamn! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillbrorsan 0 Postad 20 Maj , 2006 Har hittat till klubben nu.Var ej uppmärksam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HasseGBG 0 Postad 21 Maj , 2006 Jag har den fulaste båten i Sunnanå hamn, men tycker mycket om både hamnen och båten. Varmt välkomna om ni har vägarna hitåt - inte minst kan vår båtklubbs 80-års jubileum i sommar vara ett travligt resmål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 22 Maj , 2006 Hej! Har anmält mig. Hemmahamn Mariestad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 27 Maj , 2006 Kul att ni börjar bli ett par stycken i gruppen=) Är så sur för jag har haft semester denna vecka, och det var den vecka på året som det ALDRIG regnar enligt säker källa haha! Veckan var tänkt att sjösatta och lite annat fix sedan ta en tur upp till Lurö skärgård på helgen med tjejen.. men efter 6 dagar tog jag mitt pick o pack och åkte hem idag.. Hade då inte haft en dag då man inte frusit eller haft spöregn =( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wicked 0 Postad 30 Maj , 2006 Vi ligger i vänern strax utanför karlstad närmare bestämt vid skattkärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 30 Maj , 2006 Hej Otur! Lider med dig. Det var en mycket bra start på maj månad men sen har det mest varit sk-t. Det känns som det här vädret kommer att rulla på som vanligt. Det blir väl enn sommar värd namnet, i mitten på augusti. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 6 Juni , 2006 Nu säger dom att värmen kommer =) vad händer i Vänern för er andra till helgen då? själv kommer jag ta en tur uppåt mellerud tänkte jag..men vädret bestämmer hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke71 0 Postad 17 Juni , 2006 Här var det en Vänerpöjk till, Vänersborg för å va lite mer exakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke71 0 Postad 17 Juni , 2006 Vadå LANDKRABBA??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMyth 0 Postad 17 Juni , 2006 Ännu en värmlandspôjk som trivs bäst i Segerstads skärgård... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 27 Juni , 2006 Ja mer folk till klubben, Vänersborg tillhör vi.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Algot_R 17 Postad 11 Juli , 2006 Nu har jag också anmält mig som medlem. Har en snipa i Karlstad, och planerar en tur Vänern runt - i år eller nästa år eller senare...Söker badställen och tillägningsplatser öster om Karlstad: Säterholmsfjärden - Timmeröarna. Längre ut vågar vi inte första året... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Juli , 2006 Hej på er vänern folk. brommö är underbart med alla fina sandstränder. fast nu sticker jag till norrland och flugfiskar en vecka . MVH laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lejonet 0 Postad 23 Juli , 2006 Skepp O´ hoj Efter dryga 10 år på landbacken så har jag åter blivit båtägare på vänern igen.;-) med Skoghall som hemmahamn.Trevliga resmål finns det gott om, Trollön i dalbosjön är ett mysigt ställe. ha dä gôtt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 28 Juli , 2006 En till här. Ligger en liten bit upp i Klarälven. Bild från sandstranden vid södra Arnön. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 10 September , 2006 Jag hör hemma vid Åråsviken utanför Gullspång... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser