Gäst Mariage Postad 18 Maj , 2006 Jag tror jag blir tokig,sitter vid datorn med en kopp nybryggt kaffe,läser på forumet och blir intresserad av an tråd också var kaffet kallt igen. Jag har väl aldrig i mitt liv druckit så mycket kallt kaffe som nu,sen jag började skriva här. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 18 Maj , 2006 Samma bekymmer här,, borde man inte kunna konstruera nån liten värmeplatta att ha muggen på? Denna platta kunde kanske få ström via USB,,,??? Tjära hälsningar stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 18 Maj , 2006 Smögen...det finns att köpa.....din lycka blir total då va? Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 18 Maj , 2006 va fräckt,, var finns dessa????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 18 Maj , 2006 t.ex här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 18 Maj , 2006 en annan modell till peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 18 Maj , 2006 Sådan behöver jag. Snabbt,,,för, nu blev det kallt igen. Annars kanske man ska låta bli att intressera sig för/i allting,men det är ju så kul. Tack för kaffet Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 26 Maj , 2006 Men hur funkar dom? Själv kör jag med thermomugg nämligen... Finns det inte nån usb värmare med induktion? då kan skeden funka som värmeavgivare diret i koppen och man slipper bränna sig på muggh......!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Juli , 2006 Finns pryl som man ställer ett värmeljus under. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 12 Juli , 2006 Inte hitec men funkar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 12 Juli , 2006 varför inte bygga om PCn till en kaffemaskin? http://www.tomshardware.com/2005/06/13/extreme_modding/index.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 12 Juli , 2006 Var det inte de galningarna som byggde en hembränningsapparat av en jetmotor ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
satori 0 Postad 19 Juli , 2006 Varför inte göra kallt kaffe direkt, svalkande i denna värme Kall mjölk, en skopa nescafe, is och några sekunder med mixern och det är bara att sörpla i sig koffeinet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst lpp2 Postad 21 Juli , 2006 Hmm Börja jobba på SOS som larmopratör så får du nog se isbitar i ditt kaffe... Som tur var så upptäckte jag att det fanns andra jobb med varmare kaffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benwhy 3 Postad 22 Juli , 2006 Kallt kaffe. För min del så funkar kaffe kallt jummet och varm. Smakar lika gott. Man lär sig. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser