zumpen 2 Postad 17 Maj , 2006 Hej jag är på jakt efter en 12 volts portabel pump att suga upp vatten med, vill inte ha en sån där dränkbar utan en man kan koppla på slang o komma åt i trånga utrymmen, nån som vet var man kan köpa en? Köpte förresten en som man kopplar på borrmaskinen men den var kass o ska lämnas tillbax. /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 17 Maj , 2006 Jag har en kanon grej..... På Båttema finns det en liten pentrypump för under hundringen. Stor som 2st svarta filmburkar på varandra , ( fast denn är vit ..haha) På den kan man sätta en smal slang som man skickar över relingen. För att komma åt ex under motorn så teijpade jag fast en pinne ..så jag kunde sticka ner pumpen smidigt å lätt . El sladden sitter redan på pumpen , inguten o klar efter som den är vattentät, med ett par batteriklämmor så är den klar för användning. Bra va? /JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 17 Maj , 2006 Ha!! presis vad jag vill ha ju =) men du vart ligger båttema? har dom nån webbsida? postorder? /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 17 Maj , 2006 Menar du denna på BILtema? =) http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=87648 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 17 Maj , 2006 Båttema ....hahahahahah Japp .. rätt pump ! /JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser