Tissen 1 Postad 17 Maj , 2006 Någon som har erfarenhet av hamnkapell till en Yamarin DC?? Fungerar det ok? Överväger att köpa ett sånt för att slippa trasslet med det vanilga kapellet, verkar enklare. /Tissen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 17 Maj , 2006 Hej, Har ett till min Yamarin 5820. Funkar OK. Det följer med en stödpinne som man sätter i mitten så hamnkapellet får en utbuktning likt ett paraply så vattnet inte samlar sig i nån pöl. Dock rätt dyrt för den lilla tygbiten. Nånting på 4 tusen (närmare 5 tusden) vill jag minnas det kosta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jberg 0 Postad 17 Maj , 2006 Hej! Hör med någon lokal kapellmakare vad det kostar, det gjorde jag med min Bella 512. Lämnade in båten en vecka så han kunde skräddarsy kapellet, han använde då de redan befintliga knapparna för körkapellet. Det blev kanon! Kommer inte ihåg vad det kostade men det är mycket troligt att det är billigare än orginal. Mvh jberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser