smoegen 89 Postad 22 Juni , 2006 Min nya karriär som pråmskeppare,, första turen avlöpte väl,, sjöräddningen var konttaktad innan vi gav oss iväg,, detta enär Jan som organiserade det hela var förutseende nog att ordna bogserhjälp av båt med tillräcklig motorstyrka,, de började å närma sej kuling här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ship 1 Postad 22 Juni , 2006 Här är en fin bild som jag tog i Kroatien efter en blåsig natt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 Juni , 2006 men va fan idioten har ju försökt ankra med en massa flöten på linan.. klart att det går som det gör..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ship 1 Postad 22 Juni , 2006 Det som sitter i propellern är avspärrningsrep för att båtar inte ska köra för nära badplatserna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 22 Juni , 2006 Ingen bild, men dock en kortfilm när båten startades upp för i år. Film Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 22 Juni , 2006 Ok, en bild då: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 22 Juni , 2006 Va kul att du kom i sjön till slut V8,,, ska du masta på snart??? Tjära midsommarhälsningar ifrån Smögen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 22 Juni , 2006 Mast? Menar du radiomast? Nä, jag hör ändå inte radion så bra när motorn e igång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 0 Postad 23 Juni , 2006 jädrar åttan jag sprängde mina högtalare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 27 Juni , 2006 Hej Största grabben, satt en av 6 lampor på plats - härligt. /Kjell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 24 September , 2006 Nu står den på land Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 0 Postad 24 September , 2006 så surt o vemodigt men våren kommer fortare än man tror rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 30 September , 2006 Kullaberg i somras... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 30 September , 2006 Gullig sak... Jag fick inte i båten i år. Anledningen är min nya bil. Den tar för mycket tid i anspråk // Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 Oktober , 2006 dags att liva upp chatbilder! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 22 Oktober , 2006 På väg hem efter upptagning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 30 Oktober , 2006 Ha Ha Ha. Den var bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 11 November , 2006 om du funderar på att införskaffa nya bad brallor till nästa sommar så har ni en modell här... kankse kunde vara något Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 26 November , 2006 Hemma vid bryggan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 26 November , 2006 Kuligt bygge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 26 November , 2006 ännu ett kuligt ekipage, Gammla adrian och blazern.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 27 November , 2006 Så här blir det ungefär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 27 November , 2006 Så här ser det ut idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper630DC 0 Postad 27 November , 2006 In Körning i ladugården..... inför vintern SUCK !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 28 November , 2006 jag ser allt den gamle hyundaien :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 14 April , 2007 en lite färskare bild! som ni ser så saknas det en liten bit utav stäven.. den va något röten.. fnasade sönder den fd ekstäven med fingrarna Senast ändrad av Gedda | 14 april 2007 | 07:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser