malu 0 Postad 14 Maj , 2006 Tänkte anordna en Nimo träff i Stockholm skärgård Efter Semestern eller innan finns det något intresse ??? Mvh Mats Lundqvist Nimo 260 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 14 Maj , 2006 Låter som en rolig idé! Förra året försökte jag men ingen nappade då :-( Tyvärr kan vi inte efter semestertiderna då vår bebis beräknas till mitten av augusti. Men är det någon som vill ses innan eller under semestern funkar det för oss. Vi kommer inte åka på någon längre resa då det känns lite riskabelt om bebisen får för sig att titta ut lite tidigare. Ligger på Värmdö/Sthlms skärgård Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kentas 0 Postad 22 Maj , 2006 Det låter kul vi ligger själva på gålö oxnö,det var lite prat om det förra året med en träff. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
malu 0 Postad 22 Maj , 2006 Ok lysande skall försöka skaka fram ett datum innan sem om möjligt. jag ligger själv på Gålö (Finkarudd) så ev Sadelöga verkar vara lagom ligger ovanför Utö.Ca 20 min från Gålö. vi behöver inte ha någon prestations ångest över hur många det kommer vi kan ha trevligt ändå. Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_Apelgren 0 Postad 23 Maj , 2006 Vore kul. Kan vi det datum ni väljer så kommer vi. Hälsningar, Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser