Reine 0 Postad 12 Maj , 2006 Letar efter någon som säljer rostfria bokstäver, alternativt något som ser ut som rostfria... Mina behöver kompletteras. Alla tips mottaget tacksamt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 12 Maj , 2006 Jag gick förbi ett helt ställ med sådana i onsdags när jag var här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 13 Maj , 2006 Tackar för tipset, åker dit på måndag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 23 Maj , 2006 Dom var i samma typsnitt, men en storlek för stora.... Får leta vidare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 24 Maj , 2006 Åk in på nån vatten skärnings firma så skär dom nog ut bolstäver till dig i den storlek du vill ha. brukar inte kosta många kronor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 256 Postad 24 Maj , 2006 http://www.tackel-skeppshandel.nu/ har i höjderna 50, 75, 100 och 150 mm... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser