hustran 0 Postad 12 Maj , 2006 Det händer VÄLDIGT lite,kom igen,saknar er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 13 Maj , 2006 Hej hustran . ja sen skotten och sjörövarn försvan från MG så har det blit till det sämmre . och till råga på all skit så när jag skulle åka till stan i morse så har nån f-n gjort inbrott i min bil slagit sönder en ruta tagit alla cd skivor och del pengar ca 20 kr tur att jag tog bort fronten på cd spelaren MVH laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 13 Maj , 2006 trist laxen, jag har varit med om det ett par gånger. det djävliga är ju att bilförsäkringen för det mesta inte täcker CD-skivor. numera så lägger jag alltid ut en massa cdn med Lasse-Stefanz och Magnus Carlsson i bilen och hoppas på att någon stjäl dem och lyssnar på dem. värre straff kan man inte få tråkigt var ämnet, ska vi inte bjuda in Bosse Ringholm och läsa högt ur telefonkatalogen. hustran, du kan väl lägga ut några bilder på din nya pärla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vega-man 0 Postad 13 Maj , 2006 Jag är tillbaka,saknade er Jag tror alla kommer tillbaka snart och då....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 19 Maj , 2006 Duger det om jag läser högt ur nämnda katalog? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 Välkommen. Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 19 Maj , 2006 Vem är det som har kommit ut ur garderoben? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 Det var sjörövarn,tror jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 Peter_k lika nyfiken som vanligt....haha...rena syjuntan över det hela. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 19 Maj , 2006 peter_k har nog kontrollbehov. det är väll vad K står för MVH laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 19 Maj , 2006 nä det är inte sjörövaren. jag har kollat i hans sjöbod. han heter Micke Rövare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 sjorövarn kommer väl senare då,men var är alla .Ekelunden t.ex , hade behövts nu när Danielsson tagit en time out på 14 veckor. ? ja ja Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 kanske Danielsson o eke är samma person...hujedamej.... eller tvillingar eller ngt....kanske kläckta under samma sten?? bara teorier alltså.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 nä det tror jag inte,i sådana fall är det katastrof.Det snackas om att han kan,HA, ha varit hos sin älskarinna.Nä eke släpper inte ru.eller tvärsom eller äh. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 eftersom det mörkas så mörkt som den värsta norrlandseftermiddag så tror jag inte på älskarinna...utan älskare mera.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 jag tror att det beror på att han är van vid att det kommer män ur hans garderob.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 23 Maj , 2006 undra vad danielsson har för hållhake ?? Han kanske har sett andra komma ut ur garderoben hos vissa , som inte borde vara där ??????? Är det ngn skillnad på vilka garderober man kommer ut ur ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 24 Maj , 2006 nån son vill köpa en bättre beggad bilstereo saknar dock front men det går säker att fixa. Har även några cd över.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 24 Maj , 2006 Är Kicki Danielsson = Eke?!! Låter otäckt tycker jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Maj , 2006 Det finns oxå dagar då eke går på gatan som en vanlig kvinna...gammalt maringuiden ordspråk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 Maj , 2006 Såg en i går kväll kan det ha varit eke? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Juli , 2006 Garderob ja... Tanten som hade älskaren i sängen säger min man kommer. Älskaren snor ihop sina prylar och rusar in i garderoben. Där i mörkret ser han husets son som säger det är mörkt här. Älskaren ja ja. Sonen jag har en basbollshandske. ja ja säger den nervöse älskaren. Sonen den är till salu. inte intresserad säger älskaren. jag hör att pappa kommer nu sa sonen. hur mycket säger älskaren. 500:- säger sonen. Älskaren köper handsken och efter ett tag så upprepas historien och älskaren tar sin tillflyckt till garderoben. Där ser han sonen i mörkret som säger det är mörkt här. ja ja säger älskaren. jag har ett basbollsträ säger sonen. hur mycket frågar älskaren. 500:- svarar sonen och dom gjorde affär. Efter ett tag så säger fadern i huset till sonen hämta dina basbollsgrejor så går vi ut och tränar lite. kan inte säger sonen för jag har sållt dom. Fadern lite upprört vad fick du för dom. 1000:- sa sonen varvid fadern skriker det är ju ocker för vi har bara gett hälften för prylarna. Då fadern var lite religös så bestämde han att sonen skulle gå med till kyrkan och bikta sig till söndagen. Söndagen inföll och fadern knuffade in sonen i biktlådan och satte sig att vänta utanför. Sonen sitter där inne i mörkret och tittar sig runt. Han hör att prästen kommer in i båset bredvid, så han säger det är mörkt här. Prästen svarar börja inte med den där skiten igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 12 Juli , 2006 Den va go har du fler på lager så ut me dom. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 31 Juli , 2006 Högvis men jag ska ta en sann historia som kompisen berättade när vi gick nattvakt i hamnen för några år sedan. Dom ligger i en mysig vik (typ lagun) och det är fullt överallt. In kommer det en båt med 2 par i och letar platts och då det är dåligt, så kör dom fram mot berget som stupar rakt ner i havet. Alla på land tittar för berget är i princip helt slätt och tilläggas ska att kvällen var av den sorten, då ljudet hörs hur bra som helst och att dom i båten var påstrukna hördes också (bra). I alla fall så fann dom en liten avsatts, där den ene klängde sig fast med tampar och don. Då berget stupade rätt ner, så blev det inte bättre än att klättergubben sakta men säkert föll baklänges i plurret. En fruntimmersröst hördes från båten \ Erik Erik plånboken Erik\. Det blev muntert i lagunen och till slut så lyckades dom lägga fast och groggandet fortsatte. Under tiden, som festandet pågick så hade det kommit in en tysk seglare och ankrat upp och där ankaret fanns hade denne markerat med en fender. Gubbarna i båten blev plöttslig tysta och sedan hördes \kolla där flyter en fender\. Dom hoppade i sin röda plastdinge (som var modernt då) och rodde ut och fiskade upp densamme. När dom hade rott en bit, så gled fendern ur dingen p.g.a. att det satt en tamp i ankaret. Dom satt där och stirrade och fattade inget men han som inte rodde sa \backa\. Fendern upp igen och denna gången så la vederbörande sitt ben mot den. Under tiden så hade tysken kommit upp ur sin båt och såg vad som hände och fråga vad dom gjorde (Tyska Engelska kommer ej ihåg). Fyllosarna på svenska \bry dig inte om det din nasse\. Tysken som förmodligen fattade vad dom sa, hoppade i sin dinge och rodde ut mot dom andra som sket i fender och rodde i ilfart tillbaka till sin båt och äntrade den. Som sagt det var en sån där kväll då allt hördes hur långt som helst och dom som satt runt om i lagunen hade en upplevels utan dess like, för när fenderplockarna hade kommit ombord på sin egen båt, så drog dom igen kapellet och med blixtlåsen och med ljudligt ziiip ziiip och sedan så var det dödstyst i båten. Tysken rodde visst runt båten i 20 minuter och gapade att dom skulle komma ut, men så blev det icke. Ingen solskenshistoria, men den är sann Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden 1 Postad 8 Augusti , 2006 Håller på att starta om efter sommaren och roar mig med att läsa detta. Klickade på bilden och plötsligt ser man den röda plastdingen klart och tydligt... Bara en slump eller... Sudden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Augusti , 2006 ? bättre förklaring. Min dinge ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden 1 Postad 8 Augusti , 2006 Undrade bara om det fanns ett samband med den röda plastdingen i din historia och med den som fanns på bilden. Lustigt sammanträffande... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Augusti , 2006 Nix. Är inte inblandad förutom att den har berättats av en som var åskådare till farsen. Hade nog inte kommit ihåg den så detaljrikt om jag hade varit deltagare om man ser till tillståndet på deltagarna. Sammanträffande ja Har jag inte tänkt på...uschanimej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser