mattiasn 0 Postad 12 Maj , 2006 Vad ska den digitala displayen visa för något ? Den i mitten med pil upp och ner, samt en digital ruta i mitten. Ska den vara igång ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selor 0 Postad 12 Maj , 2006 Det är ett digitalt ekolod. Dom är ganska bra att ha så se till att du ställer in det på meter om du har en USA import, för annars räknar den fötter. Du kan ända detta exemplar mellam fotoch meter. //Selor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattiasn 0 Postad 12 Maj , 2006 Mitt ger inte ett liv ifrån sig. Sitter ekolodsgivaren vid länspumpen , i mitten av motorrummet i framkant ? Jag har köpt en garmin 178c plotter/ekolod, kan man använda orginalgivaren till den ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selor 0 Postad 13 Maj , 2006 Det kan vara så enkelt att en kontak eller dyligt har lossnat, borde vara enkelt att kolla upp. Ja, givaren till detta ekolod sitter rakt ner under motorn precis bredvid länspumpen i motorrummet. Nej, du kan inte använda samma givare till ditt Garmininstrument. Det vaniga är att du monterar e aktergivare till dessa. Stay cool! //Selor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattiasn 0 Postad 13 Maj , 2006 Det var så enkelt så att ekolodet hade en egen knapp för strömmen. (dumma jag) Kan jag installera en intern givare bredvid den befintliga till min garmin 176c plotter, eller måste jag borra hål i skrovet till hösten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser