peterpan 0 Postad 12 Maj , 2006 När drevet är nere och spärren på så kan jag röra drevet några cm....dvs det glappar - hur kan jag justera detta? PeterpaN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 12 Maj , 2006 Det är inget ovanligt. Det går kanske att justera lite närmare men.... jag skulle inte göra det. För prylarna är inte nya och då skall det vara lite tolleranser./mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jdmotor 0 Postad 17 Maj , 2006 om de är samma fäste som 250 drev så lyft upp drevet sätt dit tex. en vattenslangbit bara snitta upp den o trä över bulten låspinnen längst ut sen dra en slangklämma över på varje sida. alltså inte där den låser utan samma pinne fast längre ut åt sidorna där drevets stoppklackar går emot. då går inte drevet in det sista och glappet minskar se bara till att låset går i annars ta nåt tunnare emellan inte världens bästa sätt kanske men det funkar å man gör det på 10min å drevet slipper slå så mycke när man lägger i backen lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser