Jocke-SeaRay 13 Postad 10 Maj , 2006 Hej Är det någon som lämnat in sitt drev på en Mercruiser verkstad och fått bytt impeller och dom packningar som sitter där om kring ???? Jag vet att det är billigare att byta själv .... .....MEN JAG OOOORRKKKAAARR INTE ! hahaha mao .. en lite prishint om någon kan . Tusen tack JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 10 Maj , 2006 Hej! 4345:- på Wahlborgs marina inkl.olja! /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 10 Maj , 2006 Tack båtbroder ......... ( klicka på min sjöbod och sedan på Searayklubben .... och sen på skicka mail) OK ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 11 Maj , 2006 Fan Jocke det tar 30 min och kostar ett par hundringar i delar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Billy_Astorsson 1 Postad 12 Maj , 2006 Håller med _PJ_, Byt själv och lägg resten av stålarna på bensin istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 12 Maj , 2006 Tjena! Tycker också du skall byta själv. Så jobbigt är det inte! Anledningen att jag la ut pengarna var för att jag inbillar mig att eftersom jag skall sälja båten så är det bra med kvitto på service. Kan ha fel men det visar sig snart. Ha de Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser